Tuesday, 29 July 2014

The Boyfriend Tag

The Boyfriend Tag


Hey beauties <3
A couple of months ago I saw my favourite blogger and best friend Abby from WhatAbbyLoves do this tag with her lover which I thought was soo cute. As I love these kind of posts I thought it would be really nice to do and also for you guys to get to know me and my life a little better!

Matt and I have been together for 2 and a half years. I've known who Matt was years before he knew me (you'll find out how later) and then we officially met 3 and a half years ago through best friends who were dating at the time. After a year of Facebook messages *cringe* I finally agreed to let Matt take me out for dinner. I was so nervous I nearly cancelled on him - which I'm so glad I didn't!

1. She’s sitting in front of the TV, what is on the screen?
Either a Chick Flick or some crappy reality show. Haha this is too true!

2. You’re out to eat what kind of dressing does she get on her salad?
A bit of balsamic vinegar Hahaha because I get a bit too balsamic vinegar happy making my salads, but Caesar Salad dressing has to be the one!

3. What’s one food she doesn’t like?
Biggest fusspot in the world! Go back a few months ago before I got ill.. Well before that then you would eat most stuff, not really meat though

4. You go out to eat and have a drink what does she order?
A glass of wine white or rose, which you hardly drink Pha such a lightweight!

5. What size shoe does she wear?
 Five, no four - four! Ooohh you saved yourself there boy ;)


6. If she was collecting anything what would it be?
Make up. Lipsticks! He knows..

7. What is her favourite type of sandwich?
 Chicken Caesar Baguette from that shop down Baker Street As if you remember that! Best sandwich shop EVERRR


8. What would she eat everyday if she could?
 Jacket potato Hahaha god I'm SO exciting


9. What is her favourite breakfast?
 Eggs Benedict Ooo yes please!


10. What’s her favourite music?
 RnB probably Along with the 80s mind


11. What’s her favourite sports team?
 Spurs only because Big P supports it though Daddy's girl! Although I do support Man U too - I know more of their players haha


12. What’s her eye color?
 Blue/Green


13. Who’s her best friend?
 Lydia, Lisa and your blogging friend your constantly texting Abby! <3


14. What is something you do that she wishes you wouldn’t?
 I dunno Hmm I'm actually not sure either


15. What’s her heritage/where she’s from?
London, Ireland and Wales Trueee but I'm born and bred Hertfordshire bebs!


16. You bake her a cake for her Birthday what kind of cake is it?
 I'd either get your mum to make you a cheesecake or one of Kerry's KupKakes Lazy shite, good answer though!


17. Did she play any sports?
 No haha Last girl to always get picked :(


18. What could she spend hours doing?
 Browsing on that bloody iPad! Aren't you glad I'm getting good use of it though?!


19. What is one unique talent she has?
 Accents You love it :)


20. Where did we meet?
 In a bar. As our besties we seeing each other. But I knew who Matt was long before that encounter as I had a slight crush on him when I was about 14 (obviously he never even noticed me as he is 8 years older so that would just be a bit weird haha) as he used to walk past my house every day so I would look out the window and spy on him hahaha stalker right here!


21. Where was our first date?
 A local restaurant Yep it was a real meaty restaurant! *brilliant*


22. Did you know I was the one?
Of course Awww *I asked him after how long did it take and he said 2 weeks - bless!*


23. What was your first impression?
 Beautiful, friendly, chatty you could talk for England I may have done the majority of talking on our first date opps


24. When did you meet the family?
 At your house after a month of 2 You sort of knew my family anyway, you used to talk to my Dad often back in my stalker days haha


25. Who wears the pants in the relationship?
 YOU! Oh you know!



Aw I really enjoyed this tag, if you've done the Boyfriend Tag please do leave your links below in the comments as I would love to have a nose!
SHARE:

8 comments

  1. Lol! My boyfriend is 2 school years older than me and I remember at lunch times he used to jump over our fence (we went to different schools) and cause trouble because he was a little shit at school. I remember the day I added him on fb and even the profile picture he had at the time! How sad!!!

    xxx | daisydaisyxxo
    Enter my giveaway here!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww the things we remember! I wonder if men remember the same stuff too?! I think you should do this tag Daisy! :) xxx

      Delete
  2. AWWW! My favourite part is 'your blogging friend that you text constantly' hahahah!I could defo eat jacket potatoes forever too! love ya lots gal <3 xxxxx

    ReplyDelete
  3. I loved reading the answers :)

    http://books-and-memories.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. Hello Lovely, I have nominated you for the Liebster Award! Check out my blog for more information! http://www.beautybitsnblogs.co.uk/2014/07/liebster-award-tag.html
    Lots of Love
    Chrissy x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw thank you my lovely! Will check it out now :) xx

      Delete

© chemingway. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig